Duzy Baner Twinmotion

Twinmotion 2020 - nowe możliwości

Dzięki wysokiej jakości obiektom drzew oraz ludzi, bardziej realistycznemu oświetleniu oraz nowym opcjom prezentacji i opisywania projektu, szybka i łatwa wizualizacja architektoniczna w czasie rzeczywistym zyskuje zupełnie nowy wymiar.

00 Twinmotion2020 PR01

 (Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

 

+Udoskonalone oświetlenie i rendering

 

Ulepszone cienie i oświetlenie fizyczne
Nowa metoda globalnego oświetlenia (SSGI) do dynamicznego oświetlenia pośredniego, a także ustawienia oświetlenia bazowego i cieni lepiej dopasowują się do oświetlenia fizycznego, oferując tym samym znacznie wyższą jakość końcowych wizualizacji.

 

Fizyczne niebo

01 fizyczne niebo

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

Nowy, fizyczny model atmosferyczny słońca i nieba, umożliwia tworzenie bardziej realistycznych i dokładnych renderingów zewnętrznych w różnych miejscach, porach roku i o różnych porach dnia, w tym o zachodzie słońca.

 

Światła powierzchniowe
Nowa funkcja światła powierzchniowego precyzyjnie symuluje emisję światła z dużych powierzchni, takich jak panele sufitowe lub duże okna, które wypełniają przestrzeń światłem rozproszonym.

 

Światła objętościowe

02 swiatla objetosciowe

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

Nowa opcja Haze na światłach rozproszonych i punktowych pozwala na tworzenie efektu promieni świetlnych widocznych przez unoszące się w powietrzu cząsteczki, takie jak mgła, pył czy dym.

 

Kinowa głębia ostrości

03 kinowa glebia ostrosci

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

Efekt głębi ostrości w Twinmotion naśladuje efekt prawdziwej kamery, z ulepszoną jakością renderingu, nową kontrolą odległości oraz autofokusem.

 

 

+Ulepszony system roślinności


Wysokiej jakości drzewa

04 Wysokiej jakosci drzewa

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

Nowy zestaw drzew w wysokiej rozdzielczości przygotowany w znanym modelerze roślin 3D Xfrog. Każde drzewo, które ma kilka razy więcej wielokątów niż w poprzednich wersjach, występuje w trzech różnych fazach wzrostu i czterech porach roku. Rozdzielczość tekstur materiałów została zwiększona, a nowy dwustronny shader z rozproszeniem podpowierzchniowym oddaje efekt filtrowania światła przez liście. Efekty wiatru dla roślin są obecnie symulowane na poziomie pojedynczych liści.

 

Wysokiej jakości roślinność

05 Wysokiej jakosci roslinnosc

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)
Wiele modeli roślin zostało zastąpionych przez wysokiej jakości obiekty Quixel Megascans, w tym wszystkie krzewy.

 

Wzrost roślinności
Architekci i projektanci mogą teraz sprawdzić, w jaki sposób roślinność wpłynie na projekt architektoniczny w miarę jej rozwoju od pierwszego zasadzenia, kilka lat później, aż do osiągnięcia dojrzałości. Nowy suwak wzrostu skaluje pomiędzy trzema podanymi etapami wzrostu drzew, które są prezentowane poprzez jeden inteligentny obiekt.

 

Rozproszenie roślinności
Oprócz nanoszenia roślinności za pomocą pędzla, nowe narzędzie umożliwia automatyczne rozrzucenie roślinności na wybraną geometrię, np. Siatkę terenu, na dachy lub w szczelinach między kostką brukową.

 

Nowe opcje konfiguracji trawy

06 Nowe opcje konfiguracji trawy

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)
Teraz można zmienić wygląd trawników, pól i ogrodów, modyfikując opcje dotyczące wielkości, odcienia i suchości trawy, wpływu wiatru, znacznie zwiększając liczbę możliwych zmian.

 

Ulepszone wstawianie roślinności
Możesz teraz edytować gęstość roślinności i inne parametry po jej wstawieniu za pomocą narzędzia Vegetation Paint. Przyspiesza to proces wstawiania zróżnicowanej roślinności i umożliwia uzyskanie pożądanego efektu pracy bez konieczności rozpoczynania czynności od zera. System warstwowy pozwala na ukrywanie i odkrywanie roślinności w celu lepszego zarządzania złożonością sceny.

 

 

+Wiernie odwzorowani ludzie

 

07 Wiernie odwzorowani ludzieBardziej realistyczne ludzkie postacie
Wszystkie poprzednie animowane postaci 3D w Twinmotion zostały zastąpione wysokiej jakości skanami 3D z animacją ruchu. Każda z 6 nowych postaci posiada pięć wariantów ubioru.

Ponadto pojawiły się 82 nowe postacie, które są również wysokiej jakości fotoskanami 3D.

Wszystkie postacie pochodzą z firmy AXYZ Design, która od lat specjalizuje się w dostarczaniu modeli 3D ludzi na potrzeby wizualizacji architektonicznych. 

 

 

 (Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)

 

  

+Synchronizacja z programem Rhino jednym kliknięciem

 

Nowa wtyczka Rhino Direct Link
Dodaliśmy Rhino do pakietów obsługiwanych przez funkcję Direct Link w Twinmotion. Pozwala ona na synchronizację sceny Rhino i Grasshoppera w Twinmotion za pomocą jednego kliknięcia. Organizacja i hierarchia projektu zostają zachowane, podczas gdy materiały natywne są automatycznie zastępowane przez materiały PBR Twinmotion.

 

 

+Rozszerzony zestaw narzędzi do prezentacji i przeglądu projektów

Prezenter Twinmotion
Twinmotion Presenter umożliwia udostępnienie indywidualnego projektu w samodzielnej przeglądarce jako lekkiego, skompresowanego pliku. W prosty sposób można utworzyć prezentację z wieloma widokami i nagranymi ścieżkami. Widoki mogą być ustawione jako swobodne, prowadzone lub zablokowane, co pozwala wybrać, czy widzowie mogą dowolnie zwiedzać projekt, oglądać go tylko z wybranych wcześniej pozycji, czy też odtwarzać wyrenderowaną, gotową animację.

 

Narzędzie do notatek
Możesz teraz dodawać adnotacje do elementów w swojej scenie za pomocą nowego narzędzia Note. Jest to przydatne do przekazywania uwag lub umieszczania informacji handlowych, takich jak nazwy marek i ceny różnych elementów. Adnotacje mogą być eksportowane do formatu BCF (standard IFC) a następnie ładowane do programów ARCHICAD, Revit lub wielu innych pakietów BIM.

 

 

+Nowe opcje materiałów i tekstur

 

Wideo jako materiał
Teraz możliwe jest importowanie wideo zakodowanego w H264 jako materiału, łącznie z użyciem ich kanałów alfa. Dzięki temu można na przykład ustawić włączony telewizor lub inne animowane elementy, takie jak migoczący ogień. Wideo zostanie zsynchronizowane, jeśli projekt zostanie następnie wyrenderowany jako wideo.

 

Materiał mrożonego szkła
Dodaliśmy nowy materiał Frosted Glass, ułatwiający symulację przezroczystej szyby, która rozprasza światło, np. w przypadku okna zapewniającego prywatność.

 

Materiał emitujący światło

08 Material emitujacy swiatło

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)
Ulepszony został materiał emitujący światło wykorzystuje globalne oświetlenie powierzchniowe, rozwiązanie idealne dla neonów, monitorów lub innych świecących obiektów.

 

Materiał X-Ray

09 Materiał X Ray

(Kliknij w zdjęcie aby powiększyć)
Nowa opcja X-Ray dla materiałów Twinmotion pozwala zobaczyć fragmenty sceny zasłonięte przez inne obiekty. Tryb ten można łatwo włączać i wyłączać. Przykładowo, za pomocą tej funkcji można wizualizować położenie modelu instalacji MEP w elementach budynku, stropach czy ścianach, chwilowo zamieniając ich materiały na przezroczyste.

 

Twinmotion 2020 dla użytkowników ARCHICADa 23

AC23 Twinmotion2020

GRAPHISOFT, we współpracy z firmą Epic Games, udostępnia użytkownikom programu ARCHICAD narzędzie nowej generacji do renderowania w czasie rzeczywistym.

 

Dzięki Twinmotion uzyskasz możliwość:

  • łatwego i szybkiego tworzenia krajobrazów;
  •  dużą, zróżnicowaną bibliotekę elementów, obejmującą animowane osoby, zwierzęta i pojazdy;
  •  łatwe do tworzenia animacje i prezentacje VR;
  • i wiele więcej!

 

Do 30 kwietnia 2020 r. wszyscy posiadacze wieczystej wersji programu ARCHICAD 23 mogą pobrać bezpłatną, komercyjną wersję programu Twinmotion 2020.
Instrukcja pobrania bezpłatnej wersji Twinmotion >

 

Do 31 września 2021 r. wszyscy aktywni członkowie ARCHICLUBu mają możliwość pobrania darmowej, aktualnej wersji komercyjnej programu Twinmotion. 

Więcej informacji na stronie >

Jak zamówić Twinmotion w promocyjnej cenie

  • Złóż zamówienie na program Twinmotion w firmie WSC.
  • Opłać dokument ProFroma.
  • Po zaksięgowaniu wpłaty bądź otrzymaniu potwierdzenia przelewu otrzymasz specjalny kod, który wykorzystasz do zamówienia na stronie Twinmotion.
więcej »

Twinmotion 2019 - nowe możliwości


Twinmotion
to najprostsze, najszybsze i najbardziej innowacyjne dwuplatformowe narzędzie do wirtualizacji, zanurzania się w przestrzeni 3D oraz eksplorowania wirtualnej rzeczywistości. Program został opracowany z myślą o profesjonalistach z dziedziny architektury, budownictwa, urbanistyki i krajobrazu, bez względu na wielkość i złożoność opracowywanych przez nich projektów, możliwości sprzętu, zaawansowanie informatyczne czy możliwości programów modelujących.

więcej »