Duzy Baner Artlantis

Artlantis 6

000 slide1 home

Artlantis to program znany ze swoich wyjątkowych możliwości tworzenia fotorealistycznych wizualizacji i animacji. W wersji 6. program został wyposażony w nowe narzędzia i udogodnienia dla architektów i projektantów wnętrz. Artlantis jest zatem najbardziej efektywnym i przyjaznym programem do tworzenia zaawansowanych wizualizacji.

Zachęcamy do zapoznania się z nowościami.

 

 

+ Silnik renderujący

Artlantis 6 został wyposażony w nowy fizyczny silnik renderujący o zwiększonej dokładności dla podkreślenia jakości, szczegółowości i precyzji wizualizacji.

 

Balans bieli

 
  • PRZED
  • PORÓWNANIE
  • PO

Balans bieli pozwala na dostosowanie dominującego koloru sceny do oświetlenia otoczenia. Wystarczy ustawić nowy parametr dla automatycznego trybu koloru lub wybrać kolor referencyjny, który zostanie uznany za biały w scenie 3D.

 

Ambient occlusion  cieniowanie powierzchni obiektów przestrzennych

02 scenedeevermotion yanosh g 1
 
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Dzięki tej nowej opcji możliwe stało się wyświetlenie cieniowania na małych obszarach, do których naturalne światło nie dociera. Uzyskuje się dzięki temu poprawę efektu głębi w scenach wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Biały model

03 white template mc
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Korzystając z tej opcji w renderowanym modelu wszystkie powierzchnie zmieniają się na białe z wyjątkiem tych, które są przejrzyste podczas gdy parametry światła utrzymują ustawiony kolor.

 

Pre-definiowane ustawienia

04 francisco vidigal g 1
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Do wyboru przygotowanych jest wiele ustawień np.: wnętrze, plener, słabe światło jak również różne definicje prędkości i jakości renderingu w celu uzyskania najlepszego efektu.

 

 

Oświetlenie i oświetlenie neonowe

 

Ekspozycja

05 stephane desmulie g 1
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Artlantis oferuje dwie metody oświetlenia: automatyczną regulacja światła i ISO/migawkę. Wybierając ustawienie automatycznej regulacji, światła i światło neonowe jest automatycznie dostosowywane w scenie do nieba i oświetlenia słonecznego.

 

Światła IES

06 lights g
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Domyślnie Artlantis oferuje 8 źródeł światła wstępnie ustawionych w formacie IES.
Ponad to Artlantis 6 pozwala na import pobranych profili IES ze stron internetowych producentów oświetlenia. Pliki te są wykorzystywane do symulacji realistycznego oświetlenia projektów. Dla jeszcze większej elastyczności, Artlantis 6 pozwala łatwo edytować jasność, kolor, kierunek i kąt padania światła.

 

HDRI

07 stephane desmulie hdri g 1
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Technika pozwalająca uzyskać obraz sceny charakteryzującej się dużą rozpiętością tonalną. Artlantis jest w pełni kompatybilny z plikami HDRI wykorzystanymi jako tło sceny. Funkcja "zaawansowane niebo" w ustawieniach silnika zwiększa fotorealizm renderingu.

 

Neon shader

08 stephane desmulie shader neon g 1
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

W tej wersji programu wprowadzono całkowicie nowy neon shader.
Zauważalna jest znaczna poprawa w zakresie jakości i prędkości działania.

 

 

+ Wstawianie modelu w istniejące zdjęcie

 

09 site insertion g
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Po ustawieniu osi XYZ w  widoku 2D i w oknie podglądu, model jest łatwo umieścić na obrazie tła. Edytor kanału alfa, który definiuje przezroczystość wyświetlanych informacji graficznych pozwala dodać przezroczystość na pierwszym planie obrazu bezpośrednio w programie Artlantis 6.

 

Wbudowany edytor kanału alfa

09c patrickbernhard 1 g
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Rewolucyjne narzędzie pozwalające dodać przezroczystość na pierwszym planie obrazu bezpośrednio w programie Artlantis 6.

 

 

+ Funkcja prezentacji lini lasera

 

10 capt laser
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Teraz wystarczy jedno kliknięcie na płaszczyźnie odniesienia w oknie podglądu, by ustawić pozycję i orientację projekcji lasera. Czerwona linia pomaga w umieszczeniu obiektów lub tekstur.

 

 

+ Katalog i Media

 

11 catalogue media g
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

Za pomocą jednego kliknięcia zapewniony jest dostęp do Artlantis Media Store. W Artlantisie 6 swobodnie można tworzyć własne zbiory obiektów na poziomie katalogu. Nowe funkcje wyboru umożliwiają wyświetlanie niedawno używanych mediów, shaderów i obiektów już w projekcie lub tych, nowo dodany do wyboru. Dzięki narzędziu "upuść", można wstawić losowe obiekty z wybranego katalogu do projektu za każdym kliknięciem myszki.

 

 

+ Inteligentne narzędzia

 

12a sylwiagolisz g 1
(Kliknij w obrazek aby powiększyć)

 

Podgląd 

W programie wprowadzono możliwość podglądu modelu wyświetlanego za pomocą OpenGL.

 

Wskaźnik z funkcją filtra  lista widocznych materiałów

Korzystając z wskaźnika z funkcją filtra, można teraz szybko znaleźć jeden materiał obiektu, obiekty w widoku oraz materiały projektu.

 

Wyszukiwanie

W celu jeszcze większej wydajności, pola wyszukiwania zostały dodane do list każdego inspektora.

 

Serwer Kluczy

Ochrona serwera kluczy pozwala na uruchomienie Artlantis 6 na komputerach Macintosh gdy serwer kluczy jest zainstalowany na systemie Windows.

 

Tworzenie obiektów

Podczas tworzenia obiektu można łatwo zdefiniować punkt zaczepienia. Umożliwia to zmianę wektora położenia na globalnym polu sceny lub obiektu.

 

Matryce Retina

Artlantis 6 jest teraz kompatybilny z komputermi Mac, matrycami Retina.

 

Automatyczy zapis

Artlantis 6 umożliwia teraz automatyczny zapis pliku.

 

Efekty

Winietowanie kadru polegające na zwróceniu uwagi na jego środek i niedoświetlenie brzegów.